Kniha: Varenie a Rawenie od Frangipani

Pred viac ako rokom som vo FreshMarkete v Bratislave objavila vitality bar Frangipani, kde majú v ponuke chutné raw jedlá (počas môjho raw obdobia). Stále, ak som počas obedu vo FreshMarkete, tak si k nim zájdem na obed. Avšak späť k téme. Po pár týždnoch po objavení baru sa mi do rúk dostala kniha Varenie a rawenie s receptami od Fragipani. Zaujamlo ma, že na knihe je rovnaký názov ako je názov baru, tak som začala pátrať a zistila som, že za tím stoja majiteľky presne toho podniku. Za značkou Fragipani sú dve kamarátky (Francesca Kristal Spinelli a Zuzana Sakara Antalíková), ktoré úspešne vedú dva vitality bary v Bratislave.

V kuchárskej knihe Varenie a RAWenie sa môžete inšpirovať 86 receptami na rastlinnej báze bez obsahu lepku, živočíšnych mliečnych produktov a rafinovaného cukru. Sú pripravované varením alebo podľa princípov raw stravy, čiže bez tepelného spracovania.

Kniha bola a stále je mojím pomocníkom a určite tiež bude rovnako veľkým prínosom pre ľudí, čo sa rozhodnú prejsť na zdravšiu stravu. Kniha obsahuje recepty pre chutné raňajky, hlavné jedlá, dezerty, šaláty, ale aj snacky na cesty alebo párty.

Recenziu na túto knihu som sa rozhodla pridať najmä z toho dôvodu, že niektoré modifikované recepty z tejto knihy budú spomínané aj na mojom blogu a potom aj z dôvodu, že treba podporovať slovákov, čo sa snažia niečo zmeniť.

Komentáre

Obľúbené príspevky